onsdag 17 mars 2010

Soliga Kalifornien

Idag fick jag mejl från den lille snorhyveln Oskar (min yngste brorsson), som just nu befinner sig i Los Angeles och har det oförskämt bra. Han skickade med två bilder också som jag tänkte dela med mig av. För den ena föreställer en grej som jag gillar stenhårt: kiosker i form av...tja, typ...det dom säljer. Alltså: säljer man donuts så smäller man följaktligen upp en gigantisk donut på taket.


Den andra bilden föreställer herr Snorhyvel själv, inbegripen i ett samtal med två papegojor på Santa Monica Beach.

2 kommentarer:

  1. Herr Snorhyvel, I guess19 mars 2010 kl. 00:54

    En himla najs resa! Har du tur kanske jag bjuder med dig pa en resa dit nar jag blir miljonar =)

    SvaraRadera
  2. Ja det ser jag fram emot! Börja spara! :)

    SvaraRadera