onsdag 23 juni 2010

Vi drog västerut

Idag åkte Hanna, Estrid och jag på utflykt till Åkeshov. Det är min gamla hood - jag gick i gymnasiet där, och när jag var liten brukade jag följa med min pappa och köpa gräsfrön på Weibulls handelsträdgård. Weibulls heter numera Tulpanens Hus och har, förutom en handelsträdgård, ett fantastiskt trevligt (och hundvänligt) litet fik som Hanna hade upptäckt tidigare. Vi åt lunch på gräsmattan och vitklövern doftade så gott så man blev alldeles snurrig. Förutom det så åt Estrid banan och körde vagn och Hanna fick ett getingstick i foten.




Hundstallet ligger också här, och vi tog en liten extra runda där såklart. Att köra sån här reklam för mig är ju som att locka småbarn med godis.

2 kommentarer:

  1. Ja det var fasiken bra, men jag har ont i foten

    SvaraRadera
  2. Fasiken bra var ordet! Men jevla jeting.

    SvaraRadera