lördag 19 juni 2010

Födelsedag - del 3

Födelsedagen slutade med rejält kalas hemma hos storebror med familj i Sibirien, med god mat, fantastiska presenter och inte minst nära och kära vänner. Jag är så himla nöjd med dagen! Tack Hanna och Philip för alla fina foton.

Ellen, Alf, Hanna, Svante och Teodor.

Philip och jag.

Storebror Per och jag.

Fr o m soffan och medsols: Andrea, Teodor, Agneta, Ellen, Pia, Tomas, Helena, Sara, Anders och Hilda.
Jag skär upp Alfs fantastiska födelsedagstårta.
T-shirten från hata-Lasse-lådan.
Per, Hilda, Annika, Sven och Hanna.
Jag hade beställt kulörta lyktor på altanen, och det fick jag.
Jag är helnöjd med dagen, som synes.

6 kommentarer:

  1. Det var en extremt trevlig fest. Men första bilden på mig där. Vad i helvete. Ser ut som jag läxar upp övriga gäster plus att jag ser ut som helvete :)

    SvaraRadera
  2. Haha, jag håller med om att det inte är världens bästa bild på dig, men den är så rolig! Jag tror du säger "Nu går ni bums ner och hämtar tårta, annars är det inget riktigt kalas!" Eller nåt sånt. :)

    SvaraRadera
  3. Och givetvis lydde alla Hanna. Vi skulle inte våga annat. Tur var väl det med tanke på hur god tårtan var. :-)

    SvaraRadera
  4. S: Ja för du är ju en blyg viol som verkligen behöver nån som säger till dig att äta tårta...:)

    SvaraRadera
  5. Jag tror att Hanna prövar på "uppfostringssynth" till takterna av antingen "Being boiled" av Human League eller "Blue monday" av New Order.

    SvaraRadera
  6. A: haha just det, så är det förstås! Uppfostringssynth är en gammal fin musikgenre.

    SvaraRadera