tisdag 2 november 2010

Mitt nya hund.. nej jag menar lunchställe.

Jag har nyligen upptäckt Gildas Rum vid Nytorget. Jag har bara varit där två gånger så här långt, men det känns redan lite som mitt lunch- och fikaställe. För lyssna här: inte nog med att salladerna är supergoda, bakverken ser helt magnifika ut (har inte hunnit testa dem än) - kundkretsen består nämligen dessutom av ca 20% hundar. En hund som heter Lego tror jag till och med jobbar där, och finns även på flera inramade porträtt på väggarna. Chevresallad med rödbetor och valnötter samt fyra hundar var dagens resultat. Hojta till om du vill henka nån dag.

2 kommentarer:

  1. Det är även på kvällstid. Jag & Engel har varit där några gånger. Men självklart vill jag haka på lunch också!

    SvaraRadera
  2. Ah, va bra! Jag kan tänka mig att gå dit typ vilken tid på dagen/kvällen som helst. :)

    SvaraRadera