onsdag 29 september 2010

Godisburkar

Nalle Puh myntade ju det odödliga begreppet "en praktisk burk att ha saker i" (när han inte kunde hålla tassarna borta från honingen så Ior bara fick en tom burk i födelsedagspresent). Och praktiska burkar att ha saker i är minsann de här godsakerna i miniformat som jag hittade på Stockhome, och som fick mig att känna mig som barn på nytt. Perfekta för mini-matsäck, sockerbitarna till utflyktskaffet eller annat som inte är så stort.

Burkarna tål både att åka diskmaskin och mikrovågsugn och kommer från Rice. Stockhomes nyöppnade butik i Gallerian säljer dem för 69 kr, och då får man hela 12 stycken. Finns i färgerna på bilden eller en variant som är mer pastellig och transparent.

1 kommentar:

  1. Jag stod och höll i dom där på stockhome utan att köpa dom. Det var dumt för dom vore ju perfekta för Estrid. Men jag ska gå och köpa dom sen

    SvaraRadera