söndag 21 februari 2010

Pocketbytarfika - bästa grejen!

Februarisöndag med ett sjuhelsikes vinterväder - vad passar då bättre än en pocketbytarfika? Hanna bjöd även detta år in till bästa grejen: man tar med sig sina lästa pocketböcker, plus fikatilltugg, och så fikar man och byter böcker med varandra.

Estrid och Hanna hälsade välkommen.

Sen var det bara att välja böcker...

...och kakor.

Christina, som hade med sig en kladdkaka som inte gick av för hackor.

Den här trevliga bokhögen gick jag hem med.

5 kommentarer:

  1. Alltså, jag har vissa synpunkter på den där bilden på mig.

    SvaraRadera
  2. Jag har viss förståelse för det. Dessutom är du alldeles suddig... Hade inte Estrid fått till det där som ser ut att vara en näpen liten vinkning, så hade jag nog inte tagit med bilden.

    SvaraRadera
  3. Vilken trevlig liten hög du fick med dig. Och vilken fantastik grej - pocketbytarfika!

    SvaraRadera
  4. Jamen verkligen! Jag rekommenderar det varmt!

    SvaraRadera
  5. Helena får gärna vara med nästa år!

    SvaraRadera