söndag 1 juli 2012

Man har ju varit på kalas

Estrid och Hanna hade ordnat kalas för att fira min födelsedag i efterskott! Och inte vilket kalas som helst, för Estrid hade minsann varit mycket noga med alla detaljer. Vad sägs om: välkomstfanfar på lergök, prickiga ballonger, urtjusig bordsplacering, choklad som vaktades av djur och sist men inte minst - glasstårta. Presenter fick jag också, lika fint utvalda och handplockade: 1,5-litersflaska Trocadero förpackad i en påse med förtjusande hunddekoration, en teckning ritad av Estrid (laminerad och fin) samt ett foto på mig och Estrid inramat i en jättefin ram. När glasstårtan var slut gick vi ut i parken och röjde. Det här var vad jag kalar kalas!








1 kommentar:

  1. Estrid var mycket nöjd efteråt. Och det var jag med. För att se fler bilder: fagge.blogspot.com

    kram!

    SvaraRadera