söndag 1 augusti 2010

Pride 1 - Paraddags!

I lördags var det dags för Prideparaden. Det var perfekt paradväder och utsikten på Skeppsbron var också perfekt. Varje år när jag kollat på paraden har jag tänkt att jag någon gång ska gå med i tåget själv. Och i år bestämde jag mig: nästa år ska jag inte bara vara åskådare utan gå med. Någon som hänger på?

Det är svårt att välja ut bara några få bilder, så jag öser helt enkelt på.






Om man mallar sig för mycket på rullskridskor
så kan man bli tagen av, ähum, polisen.


Det här gänget gillar jag. Årets färg var grönt
och weapon of choice var såpbubblepistol.



Allas vår Babsan.

Klart man måste åka bil - med dom klackarna.

Stockholms Gaykör som sjöng "Go west" - gissa om det gick hem hos mig.


Riktiga poliser.

2 kommentarer:

  1. Jag är lätt med och går! om inte norbergfestivalen infinner sig samma datum nästa år med.

    SvaraRadera