lördag 22 oktober 2011

"Lilla syster Kanin" med Hanna och Estrid

Jag gillar verkligen "Lilla syster Kanin"-böckerna. Så mycket att jag tidigare har köpt flera av böckerna - till mig själv. Men jag tyckte det var dags för någon i den yngre generationen att ta över dem, nämligen Estrid. Och idag fick jag hänga med Hanna och Estrid till Teater Bambino och se teaterversionen av "Lilla syster Kanin går alldeles vilse". Riktigt kul och fullt ös i salongen, allra mest i publiken kanske. 



Man fick klappa skådespelarna!

Sekunden efter föll en av skådespelarna i golvet dock, men landade mjukt.

Fikadags!

Men oj vilken kö.

Så man fick vänta...

....och vänta...

...och busa lite...

...och äntligen kom det man väntat på!

3 kommentarer:

  1. Haha vilken fin serie du fick till där! Tack för att du följde med. Hoppas det är ok att jag lånar ett par bilder.

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som ni haft en kanondag!

    SvaraRadera
  3. Det var superkul! Helt ok att låna bilder såklart.

    SvaraRadera