söndag 10 juli 2011

Sommar-Flim i Vinterviken

Vilken dag och vilken kväll det blev! Tusen tack, Kristoffer!


Festival-Estrid
The Bird Who Fell to Earth-Carolina med mamma Ewa
DJ Kihlanders
Estrid tar läspaus
Det här måste vara den 100-dels sekund av kvällen
som Estrid hade hörselskydden på.
Mor-och-dotter-synkroniserad tugga.
Alf lånar skugga i DJ-tältet.
Ballongerna. Ballongerna! Så himla fina.
Kristoffer - dagens arrangör och hjälte - välkomnar
i entrén tillsammans med Hanna.
Till och med entréstämpeln var fin.
Och till och med Sven såg nöjd ut. ;)
Dagen och kvällen kan sammanfattas med Hallonsoda-reklamen: Alla tiders!

2 kommentarer:

  1. Några synpunkter och frågor:
    1. man bör inte fota folk som äter :)
    2. får jag låna bilden/bilderna på mig och K i entren till Flimmappen på FB?
    3. Tänk att du lyckades fånga sekunden med hörselskydden på!

    kram

    SvaraRadera
  2. 1. Jag vet! Här tyckte jag dock att man fick göra ett undantag, eftersom du och E tar en tugga precis samtidigt, vilket var lite skoj! :)
    2. Absolut! Jag skickar de två bilderna till dig.
    3. Otroligt! Dessutom med värsta sköningminen.

    SvaraRadera