lördag 22 maj 2010

Bilutflykt söderut

I helgen behövde jag inhandla och flytta en del stora och tunga grejer. En bil hyrdes, Sven var chaufför och både Sven och Alf hjälpte mig att bära de tunga grejerna. Det blev en supertrevlig dag, och vi fick dessutom massor uträttat.

Sven och Alf funderar på att sno tuggpinnar på Jula.

Alf och Sven lastar in målarfärg som ska användas i min nya lokal.

Vi passade på att fika på Zetas Handelsträdgård, vilket var fantastiskt bra! Den som kan gissa vem mannen i den svarta t-shirten är vinner en glass.

Zetas kolapaj. Jävlar va gott, säger jag bara.

Alf provar stollemössa hos Stadsmissionen i Liljeholmen.

4 kommentarer:

  1. Det syns på bilden att vi inte är några vana snattare. Det är för uppenbart vad vi tänker göra..

    SvaraRadera
  2. Trevligt att träffas! Och tack för inbjudan, den kom idag. Vill passa på att säga att jag GÄRNA kommer och Tomas också. Kram!

    SvaraRadera
  3. H: Hurra va glad jag blir! Och himla trevligt att träffas som sagt, trevligt ställe det där. Kram!

    SvaraRadera